New design / London post 2

Jsem tu s novým designem blogu. Moc doufám, že se vám bude líbit. Já z toho mám obrovskou radost :) Kategorie jsou nyní rozdělené na hoře. Také tam najdete nějaké info o mě. Komentáře jsou viditelné, (a dají se napsat) až po rozkliknutí... článku. Napište mi co si o tom myslíte a co by se dalo ještě vylepšit :). 

No a pro úspěch minulého článku z Londýna, také protože fotek mám milion... Je tu další London post. Do Londýna bych mohla lítat furt, třeba jen na víkend. No, ale příští delší cesta co mě čeká bude do Ny v červnu. Nadělili jsme si to s přítelem k narozeninám a ohromě mega moc moc moc se těším. Už vím kam všude chci jít, co si chci koupit, kde chci jíst.. Kam jedete vy v nejbližší době? :) byli jste už v Londýně nebo Ny? :)













Share:

4 komentářů

  1. krásne fotky :) a design sa mi tiež páči.
    v Londýne som bola pred dvoma rokmi, ale teraz na jar sa chystáme znova, tak sa dosť teším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvely design a miluju tvoje fotky <3

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky a nový desing je super ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.