Věci co mi dělají radost

Ahoj, jak začít? Mám stále nějaké nápady a říkám si tohle a tohle chci dát na blog.. ale když na to dojde nemůžu se dokopat. Mám i před focených pár outfitu.., ale popravdě moc nevím co psát. Už asi *neumím* blogovat ? To je samozřejmě blbost, protože není žádné správné a nesprávné blogování..

Před určitou dobou jsem se více začala věnovat líčení, začalo mě to mnohem více bavit. Dříve jsem měla sotva 3 štětce a teď mám sadu a houbičku atd.. To určitě patří tedy do mých radostí, ale aby to nebyla jen kosmetika mám tu pro vás na ukázku i moje oblíbené jarní botičky a kabelku. Jaké holce nedělají boty a kabelky radost že?

V tomto článku tedy najdete smršť mých hmotných radostí. Na příště tu mám : outfity, fotky z Říma, více o kosmetice, wish list do Ny. ( Jááá se tak těšííím!!)

Napište mi jednu hmotnou a jednu nehmotnou věc co vám nyní dělají radost :)

Pa, Káťa.







                                               
       štětce Zoeva
                                                              Kabelka Camaieu
                             2 oblíbené dlouhotrvající rtěnky Kiko + 2 konturky od essence
                                                  Tmavě zelená řasenka Kiko

                                   Černé botky - Mango, Červené - čas na boty


Share:

3 komentářů

  1. tie štetce vyzerajú neskutočne krásne, škoda len, že u mňa by zapadali prachom :D mojou obľúbenou hmotnou vecou sú knihy, ktoré mám po dlhej dobe čas čítať, a nehmotnou šťastie :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano hlavni je citit se stastny :) pak jde vsechno :)

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.