How to save money?

Dnes to bude spíš takový informační článek. Slyšeli jste o 'šetření peněz' při objednávání na eshopech? Měla jsem tu možnost vyzkoušet stránku Plnapenezenka.cz. Jde o to, že nakoupíte přes tuto stránku na určitém eshopu ..Je jich tam spousta, jak české ( např: mall.cz, krasa.cz..) tak i zahraniční (např: sheinside.com, asos.com). Stačí se jen přihlásit, třeba přes facebook. Tato stránka vám vrací zpět ' do vaší internetové peněženky' určitá procenta z ceny nákupu. Není to moc, ale pokud nakupujete alespoň občas určitě to za tich pár kliknutí stojí. Já mám ve své 'internetové peněžence' nyní 84kc. Je to jen takový malý tip pro vás ;)

+ vybírat si peníze můžete již při 100kč
+ super eshopy
+ Všechno zdarma a dost rychle
- procenta se počítají z ceny bez dph

Odkud jsem objednávala já? Už delší dobu jsem měla zálusk na pár kosmetických pomocníků. Stránka krasa.cz tedy byla jasná. Určitě jí všichni znáte.

Objednala jsem si:  invisibobble, musela jsem je už konečně zkusit.
                             2 fázový odličkovač Mixa, moje stálice
                             Paletku na obočí Makeup Revolution, obočí si maluji tužkou, chtěla jsem zkusit paletku                
                             Paletku očních stínů (opět) Makeup Revolution, Odstíny dorůžova ještě nevlastním
                             Tvářenku od Astoru, líbila se mi už v drogérce, ale tady byla levnější
                             Korektor od Bourjois, stále nemůžu sehnat dost světlý korektor, tak zkouším. Budu ráda, když mi nějaký doporučíte ;) Pokud by jste chtěli na něco odkaz ráda vám ho pošlu :)

Mám už pro vás před nachystaný outfit post a také bych ráda udělala post o těchto výrobcích a o dalších věcech. ( Další sportovní boty :'D)


(malý náhled těchto věcí)


Share:

3 komentářů

  1. Počula som už o tejto stránke a čím ďalej tým viac rozmýšľam,že by som si vytvorila účet ale bojím sa nejakých skrytých podmienok alebo tak :D
    http://skaiste-kissova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý korektor je od Astoru a je doopravdy brutálně světlý jsem bledule a ještě je na mě světlý : http://www.omlazeni.cz/recenze/astor-perfect-stay-h-10499.html

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.